Tanja does Tanja!!...

Dåligt med bilder men mina batteri är slut i kameran o datorn verkar bli lite överhettad så inte ens web cameran vill ta bilder...så jag det får bli utan idag med. Men bare with me, imorgon kirrar jag det.

Idag vaknade jag 08.07 men lyckades ändå stå vid balett stången i skolan 08.25 hur det va fysikskt möjligt fattar jag fortfarande inte men det gjorde jag. Jag vaknade dock upp med gårdagens smink på mig, gårdagenshår ( eller el-chock hur man nu väljer och se det), så det enda som återstod att göra va att ta på sig balett bodyn och tillhörande trikåer o rassla iväg. Men det va då fan duktigt jobbat, men det kommer då aldrig hända igen . Fan jag fick ju inget kaffe i mig förräns på vår långa 20 minuters middagsrast. Så det va ju ändå som om jag sov fram tills middag, så nästa gång stannar jag i sängen om inte någon står med kaffet vidsidan om när jag vaknar Intresse anmälningar mottages!!

Men aaa... nej jag kan inte sluta förvånas. Jag hann upp, få med mig allt och färdas 4 stationer med tunnelbana- inkl ett byte för att sedan gå en ca 10-min promenad allt detta inom loppet av 15 minuter. Dock sprang jag hela vägen från u-ban ( = t-bana på tyska :) Men ändå. Hur lyckades jag?
Nästan så man vill utmana rekordet imorgon...aaa jag kan ju fortsätta undra det o sluta skriva om det här ist kanske..haha :P

Ja jag har iaf avklarat en Lååååång varm kokade dusch, Peeling, Ansiktsmask, Manikyr, och Massage ikväll... Så nu ser jag nästan ut som vanligt igen.. Eller jag det känns ju som om huden kan andas igen iaf.
Nej fan nu måste jag sova. Mycket Fan i detta inlägget märker jag men det får ni ta.. Nej nu är det en bedövningspil i röven som gäller. Annars blir det till o sätta rekord imorgon också o det vill ni ju inte, då blir det ju ett ännu lika onödigt inlägn imorgon :)

SOOOOOOOOooooooooooooooovGotttt ♥ / TJ




Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0