The day has come!!...



Ja tacka fan att det är fredag idag får jag nog säga. Inte blivit så mycket sömn denna veckan för mig och med ännu hårdare danspass i skolan, så den kombinationen måste efter helgen vara likvärdig så jag kan använda mitt huvud på Prufunget på tisdag. Det är då man får veta om man får stanna kvar, åka hem, eller het enkelt bli nerflyttad. No pressure- Är då inget det hört talas om på vår skola inte. Nej här ska man hellst dansa perfekt varje gång om man inte ska få "jag ska döda dig" blicken av lärarna. Så piskan är där. Alltså måste min hjärna också vara det. Så det blir en lugn helg. Å imorgon ska jag öva in Balettövningarna med Isabell. För fan vilket guldfiskminne jag har på dom-sjukt.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen ta en "stroll" med några vänner In till stan.. återkommer senare, denna gången med bilder.

Å TGIF!!.. Veckan är slut kanske borde fira med ett tjut?..o andra kanske med ett skjut???
Ha en baouta roligt fredag, och ni som ska ut drick ett glas vin för mig med, hade så gärna velat fira att det fredag idag jag också..pust ..but a woman gotta do what a woman gotta do..

Puss på er min favvissar ♥♥♥


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0