Ut ur garderoben!!...

Imorgon har jag sovmorgon. 09.30 börjar vi.
Det är skönt.
Det är lyx.
På kvällen blir det skolavlutningsmiddag efterskolan. Det blir Vin. Det blir drinkar. Det blir utgång. Det blir en RUGGIG fylla. Å ja jag skämms inte för att säga det men imorgon... -Ja mamma- Då kommer jag bli full och inget fel med det..det är jag faktiskt värd.
Å jag längtar sjukt, mina förhoppningar på en underbar kväll är över skyarna! Kanske för att allas Hitler fasad släpper och man får se hur alla dessa "puppets" som går omkring i skolan egentligen är, beter sig, känner, uttrycker sig- kanske kommer att komma fram. Ja jag vet inte men jag hoppas på det så man får se att alla lik egentligen lever , iaf de dagar då det är "ok" att visa att man gör det. Att dom Inte gå runt som skyltdockor mellan danssalarna som om allt innuti dom skalats bort. Som om någon satt in en dammsugare i örat på dom och sugit bort allt som heter:- Jag är jag och det är jag stolt över. Jag har ett tycke en tanke en åsikt och det står jag för. Jag kan skratta när jag vill för det är ok att visa känslor. Jag kan freaka och brista när jag vill för att det är normalt och helt ok. Det är vad jag väntar på.

Det har jag väntat på länge. Å jag tror att det är vi flera som har.


Kommentera Här!
Postat av: Jacob

nej d e inget fel me o va lite full plus d va ju fan avslutning haha =P

2009-12-12 @ 16:13:33
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: Tanja

nej exakt vad e folks probem med o släppa på tyglarna liksom. Jag e ju van att sping runt vildt :P

2009-12-15 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0