Alltså jag e ju bara så jävla effektiv!!!.....

Ja NU händer det grejer alltså. Det första jag gjorde imorse ( eller vid elva;) när jag vaknade va att lägga mobilen mot örat och börja ringa Sverige runt. CSN, Försäknringar, Unionen, Iwanson etc..det tog väl mig några timmar att komma fram på deras så inte "speedade" telefon linjer och när jag väl kom fram på vissa blev svaret : Hej du har kommit till Bo, jag e på semster tills måndagen den 27 augusti..ööö..så ja, det va ju bara o lägga på o sätta sig o vänta igen..så har min dag sett ut hiten tills. Dock har jag haft ett effektivt flytt-samtal med min mamma i en timma också, så en del har jag fan fått gjort på dryga tre timmar.
SÅ en bit på vägen senare, sitter jag här, och ska påbörja min session "2" som får kallas middags frukost på balkongen med Avokado, Annanas, Jordgubbar,Äpple,Nektarin,Kiwi etc...kan ju inte lägga upp en bild för som sagt kameran har avslutat sina nio kattliv...
Vett i fan hur bra det ska o blogga utan kamera alltså... så..ja bloggen kommer ju inte bli lite deppo utan bilder ett tag fram över..men men ni få väl fantisera hur de skulle sett ut tills jag kan laga den eller nått..men aaaa ....just det har ju webcamera!!WOOHOOOoo!! Inte för den e så lätt o ta med sig ut.... men for now!! ;)



Ingen som är bra på sånt där o laga kameror eller?Any tips maybe?För detta e ju riktigt skit allså!!!!!???????

Vi hörs senare mina små turturduvor / Tanni

Kommentera Här!
Postat av: Jacob

kiwi is the shit haha

2009-07-23 @ 21:29:43
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

aha aha!!:)

2009-07-30 @ 23:11:39
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0