Båstad!!!... ja fy fuck....!! :) <3

Ja nu blev det inte som det skulle...hmm..datorn kom inte ur bilen ens så ni fick vänta men nu e det dags..... ;)
Det blir då inget inlägg för 4 dagar jag kommer återberätta, noops- men en tiondel kan ni få höra...

Jag satte mig  i en bil på Odenplan i tordags, där jag inte visste mer än att jag skulle komma till Båstad, så med två killar som snackad jävligt mycket "ust"(ost) så rullade vi neråt, me en stressad och lite törstig människa i baksätet ( mig) så då åkte vin flaskan fram och till min framtida brud marsh-låt med Kanye West _Knock u down, så blev jag kär.. o visste bara att de kommande fyra dagarna skulle bli en : Tanja_ Knocked out :) ..
Nej men jag hade så jääävla roligt, alla kvällar. Första dagen hade jag dock sönder min kamera, tröja och nya skor..plus att jag dans Batlade ...haha..men jag vann iaf (jag e störd jag veeeet ;) hmm. Andra kvällen hade jag inte sönder något, dock gick jag vilse inne på stället i 2 timmar. Tredje kvällen körde jag och henke typ 25 "dirty dancing" hopp, vilket inte va den bästa ideen efter han tappat mig från hans två meters höjd:P, sen började någon brud tjaffsa med mig för att hennes pojkvän stötte på mig, men hur fan skulle jag veta att han hade flickvän?Han visste ju det tydligen inte själv ens..eller?hahah :)sen började "NÅGON" slänga en spann med is över "NÅGON" denna någon som självklart också ville va med o leka slängde ju klart tillbaka. Sen blev då denna någon utslängd....mycket  någon här nu känner jag..

Men fan vad jag hade roligt och jag va så glad heeela dagarna underbart än att känna sig så lycklig... Ha världens gladaste vänner runt sig, och inte bry sig om nått, nej det va en lång helg som gärna får upprepa sig nästa helg igen eller året runt, FÖR- FY FUCK ..fuck fuck..
För att sammanfatta resan med FÅ utvalda or skulle jag säga
Kanye West - Precious leksak - Ust - Pisse pauser i vatten - För många taxi bilar- Sprit - Efterfester - Däckningar överallt- Utspilld mat som äts från matta - Lekar- Bad - Frågetecken i huvudet - Mys - Bakishet - Henkedansen - Halvt bruten arm - Dans Batle - Ramlingar - ABSO FUCKING LUTLEY UNDERBART!!!***And when that happens***  Kärlek!

Roadtrip - Med vår nya maskot -precious

barappa papa papa pa pa pa pa...barappa papa papa.. ;) någon som e lite nitad elle..hmm..nje :P

haha---vägen in i taxin..illa..ööö :P

innan eller efter vi kom hem?- Ingen aning!!

ja o som jag sa..kameran gick sönder samma natt så sen blir dt inte fler bilder, finns fler men de tror jag att jag behåller för mig själv faktiskt ;)

O så lite txt.. Du får dra din egen uppfattning /tolkning vad/vem/vart/när/hur/om inte/om att/vad Random or Not..bra e den iaf

I never thought I'd fall like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in, and knocked me on my face
Feels like in I'm a race
But I already won first place
I never thought I'd fall for you as hard as I did
You got me thinkin' bout our life our house and kids, yeah
'Cause boy you came around and you knocked me down
Knocked me down

I never thought I'd, hear myself say, ooh, ya'll gon' head
I think I'm gonna kick it wit my boy today, kick it wit my boy today
I used to be commander and chief
Of my pimp ship flyin' high, flyin' high)

Hey, now I'm crashing, don't know how it happened
But I know it feelt so damn good
Said if I could go back, and make it happen faster
Don't you know I would baby if I could
Miss Independent, ohh, to the fullest, the load never too much
She helpin' me pull it
She shot the bullet that ended that life

We, were never meant to be baby we just happen
So please, don't mess up the trick, hey young world I'm the new slick rick
They say I move too quick, but we can't let the moment pass us
Let the hourglass pass right into ashes
I was flyin', now I'm crashin'
This is bad, real bad, Michael Jackson
Now I'm mad, real mad, Joe Jackson
You should leave your boyfriend now, I'mma ask him

Sometimes love comes around
And it knocks you down

Knocks you down


Kommentera Här!
Postat av: elin

gud vilka fina blåa ögon du har! :o

2009-07-30 @ 17:21:36
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/
Postat av: tanja

re: åhh taaack , va snällt :)<3

2009-08-04 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0