Vänner, Pojkvän, Familj!!.....

Jag har precis insett en sak...!!!!!!

 NI MÅSTE komma och hälsa på mig i Tyskland!! Inte kanske! MÅSTE!!!
(& Min pojkvän kommer sååååå sakna mig när jag inte längre är en del i inredningen)

Min ännu, framkomna info, till varför -ni ska hälsa på

En flyg resa till Tyskland kostar 700kr gratis boende etc. (bara o skippa en utekväll o ni e framme!)
Munchen är inte som resten av Tyskland , utan som en utomlands stad (enligt vänners källor)
Vad finns det att tveka på-Inget. (men I give U moore!!)
October-fest är en årlig fest i tyskland som pågår i 3 veckor, med tät, karnevaler,etc fest dygnet runt.(Galet bra tydligen)
I Munchen börjar sommaren 2 månader innan i Sverige och den varar 2 månader längre
Munchen ligger en timmes billfärd från Sweitz
( och alperna)
Inom samma kör sträcka (som mellan Skåne och Stockholm dvs 4,5 timme) kommer man istället till Italien( vadå nice?över en weekend) 
Billig sprit (elle ta med sig maaaassa hem ,om man kör)
Happyhour varje dag inna och efter kl.23
Konst rikaste staden i Europa
(för er med kreaivitets torka eller allmänt intresse) 
TANJA BOR DÄR ( eg allt jag behöver säga)



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0