Födelsedags present?....

Ja någon fyller år på söndag!!................Fredrik a.ka min pojkvän..

Jag har är pank..men vill självklart ge han något han kommer ihåg eller bli glad över..men jag har idée torka..så jag tänkte se om jag kunde få lite hjälp av er?någon bra present ni har gett er pojk/flickvän som alltid är uppskattat?
Jag vill gärna ge så mycket..men nu kan jag verkligen inte det..det får handla om tanken bara även om det alltid ska göra det.. måste ju handla det "lilla" imorgon..åhhh..Help!!

Har ni några tips på vad man kan köpa och ge han som kostar lite men som är uppskattat?? ♥ / Tanja

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0