Hemska Dagar!!...

Ja det blev visst inget mer inlägg efter igår, som jag lovat- Förlåt.
Men ja jag kan bara inte blogga...vet inte varför. Jag är så stresad men samtidigt i kaos innuti.
Så mycket som måste fixas inom en månad till jag flyttar, så jag vet inte vart jag ska börja, så mycket pappaer till höger och vänster och oavsett hur många jag fyller i så finns det fortfarande lika många kvar... oc mina telefonsamtal verkar inte heller vilja ta slut..måste ringa hit o dit-överallt.
Håller just nu på med o har okända människor här som ska kolla på den delen av min lägenhet som ska hyras ut, sen måste man skriva kontrakt etc etc..och inte minst sagt välja ut någon först...ja mitt liv är just u som en "minnestrone soppa" med så helvetes många små spagettistrån i, som man bara vill få upp-för att bli klar. Men man får fan aldrig upp
dom ur skålen-så ser det ut just nu för mig. Ett helvete.

Å jag gråter. jag gråter hela tiden, varje dag, minst två gånger om dagen ibland väldigt många flera och det har jag gjort under nästan en månads tid, dock för mig själv, men nu kan jag inte hålla det för mig själv för tårarna bara kommer när jag som minst vill- När andra människor ser.. e det normalt?                                                        
Jag vet inte alltså, och och fredrik säger :- Du e ju så konstig, du e ju så himmla känslig hela tiden..Känns som mitt hjärta sjunkit ner mellan vaderna och absolut bara ska trilla ännu längre...och jag vill inte det! Jag försöker göra allt varje dag för att få upp det igen. Men jag får ingen hjälp på traven, och det är en lång bit upp,
som jag inte klarar själv därifrån jag är nu. Har försökt hålla mitt hjärta på rätt plats väldigt länge nu-själv, men hur länge ska man behöva vara sin egen drivkkraft när det handlar om sånt här, saker som sitter djupt där inne.

Jag är väldigt stark själv, men när man delar sitt liv med en annan människa, ska man då behöva vara stark för två?? Jag gråter. och jag är inte helt säker på varför ibland.
"En del" vet varför jag gråter ibland, och då finns det inget bättre än o ha "er" där, det är värt guld...även om jag kanske påstår att det är inget..men det är det... Vad Jag vet är att jag gråter för jag ska flytta, lämna min pojkvän, min hund, mitt liv i sthlm. För något  "O-visst" för man tvivlar. Inte på dansen, utan på det man "har" här hemma, om det räcker. Gråter jag nu, så undrar jag,.. vad kommer jag inte göra sen.
Detta blir ett terapi inlägg för mig själv märker jag, men aaa - då kanske jag inser något när jag tittar tillbaka. ja jag vet inte....men AAA PERFEKT-nu gråter jag  igen OCH JAG ORKAR INTE VARA LEDSEN MER!! hejdå

Kommentera Här!
Postat av: Jacob

jag e osså sådär ruskigt känslig!! GOSH, d eär dock en styrka så glöm inte d.. plus du är inte ensam liksom =)

pöss

2009-07-15 @ 14:11:48
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

nej jag vet...e så synd att du inte e bi ..hahha..kunde vi ju gråtit ihop ;) pöss...åå...tack :/

2009-07-21 @ 18:00:30
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0