Kvällsmyyyyyys!!!!.........

Orkar inte ens resa mig från Soffan för att skriva såååå dööööööööd!!....så illa!!!
Jag och malin tog en slädhund och en cykel till hemköp. Vilket innebar "a free ride".... Utan trampor med massa " haaw haa" skrik för att få igång vår kanonkula, sen for vi tre igenom lilla skarpa by "faster then lightning" och han fick utföra sitt rasbetingade behov av och dra i 5 km iaf.....Så aldrig mera taxi. ...Nej varför det, när man har en hund som kan skjutsa två människor gratis...och med mer frihet än en i en cab. nej ni bilgalna människor som pröjsar av era lån på era dyra bilar....jag har något bättre..o han kan både höger, vänster,rättfram,bromsa OCH ge en kärlek 24 timmar om dygnet, va fan ska man med en dyr plåtburk till då?? som aldrig lär sig svänga eller bromsa av sig själv...
Som vanligt...jag ligger steget före--- :P

 


















Just nu ser vi ut såhär döda ut i soffan i våra "Peak hoodisar"hahah... !!Sådan matte sådan hund??
Det är kärlek♥  / TJ

Kommentera Här!
Postat av: Mikaela Urbom ♫

Tack så mycket :D

nej en kompis gjorde den

kram kram

2009-07-31 @ 12:21:53
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: tanja

ok..grymt snygg!

2009-08-01 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0