Tankning pågår!!!...

Sådar nu e det slut på uttråking här! Nu tankar jag film..DANSFIIILM!!!!.....
Har spenderat min eftermiddag i soffan, när alla andra ligger vid vattnet och solar, endast pga att jag är sjuk....svettas pga min feber (som vi konstaterade imorse att jag också hade) plus att jag har fullt upp med att äta glass..nedkylning ni vet!!..
Och!! Jag har kollat på en film, Jack and Jill against the world. Va väl sådär, men helt ok för att fördriva tiden någon timma, dock ej så "brud-ig" film som jag trodde..tyvärr(*host)...
Så nu blir det mer film ...på väg in i datorn är...




SÅ..nu jävlar ska jag bli frisk..så fram med glassen..NU KÖR  VI !!!!! ♥


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0