Today!!..

Ja idag vaknade jag typ..NU... gjort en kopp kaffe, som vanligt med 60 kaffe 40 mjölk och 70% socker..vet det låter äckligt men det smakar som chokladmjölk :)
Idag ska jag fan blondera håret, det e dags, bara att hoppas att resultatet inte blir fördjävligt..finns ju en risk när man gör det själv och spec när man ska använda ett nytt märke...hmm..Men hoppas det blir reko iaf....
 För ikväll ska jag och Malin gå hit..

Vapiano (gamla stan) relativt nytt ställe men med fullt med folk varje kväll. (därav stegen på bilden) Vi ska äta, mysa och ta några glas vin...Ska bli härligt. Hade dock varit ännu ultimatare om mitt hals"ont" bara kunde ta och poffa, och hostan men den, men det verkar ju inte bli så. Det är helt enkelt FÖRDJÄLVLIGT. Men ack den som ger sig!!!
Maybe I see you there??!!
Så nu är det väl dags att snart sätta händerna i den där frätande sörjan så man kommer ut sen, (vi ska väl dock försöka att inte göra om förra måndagen nu ikväll. Josefina´s sen Soap bar-hemma 4.. No no no...

Förresten såg en jättebra skräckfilm igår.. brukar inte gilla sånna annars för de brukar vara så orealistiska, men denna byggde på en verklig händelse. The haunting ( tror den går på bio nu men den finns att ladda ner) see It!!


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0