Tv - Serie - Jobb Update!!...

Ja, efter många frågor om detta så  tänkte bara förmedla hur det har gått med den där Tv-serien jag kom med i...
En gång för alla, så man slipper dra hela historien varje gång....
Jag kom ju igenom alla gallringar, telefon möten, intervjuer, frågor, allt. Jag har fått hem massa sekretess belagda papper att fylla, informationsbrev hit och dit, polismydighetspapper som ska fixas och värsta schemat för press-stylist- möten och foto för press till höger och vänster... Å j a jag vet inte allt.. så ja- Jag kunde valt att åka utomlands imorgon och kanske have the time of my life, eller bli förnedrad inför hela sveriges befolkning, vad vet jag, det kanske kunde lett till något annat...Så va snarare min tanke från början, att även om just DET programmet jag skulle varit med i (som jag då inte visste exak vad det va) kanske inte skulle vara så intressant, men en ska brukar ju leda till en annan. Det va min tanke.. 
 
Men nu gör jag inte detta, jag åker inte utomlands imorgon, jag kommer alltså inte vara med i tv-serien, och det kommer ju då alltså inte leda till något annat.
Ni undrar säkert - men WHY?? Jo för att jag har en pojkvän...för att jag kan inte åka iväg en månad och komma hem därifrån som att inget hade hänt, kan inte vänstra öppet´inför hela sverige och sen bara komma hem och låtsas som ingenting, mitt samvete skulle aldrig klara det.(inte vänstra över huvudtaget)
Och nje-jag vill inte göra slut med min pojke för detta. Det klarar inte mitt samvete det heller (inte för en sånhär sak).
Och vem vet jag kanske kommer ångra mig när jag ser programmet eller kommer jag tänka att jag gjorde rätt sak, mer än så kan jag inte säga och mer än såhär får jag inte berätta...

Men en sak kan ju konstateras iaf. att jag kunde varit utomlands imorgon, och varit gift om en månad.

Men gift? - det hade ju inte heller fungerat för jag ska ju trots allt flytta till Tyskland.
 Å då hade det ju stått stort över hela Se&Hör tidningen :
TANJA FLYR TILL TYSKLAND EFTER SKANDALEN!
(å det är inget jag tror-det är något jag vet!! :)

So Im staying here .In stockholm-O


Men nu vet ni detta iallafall. Nu ligger mitt fokus på Dansen och flytten till Tyskland.

Kommentera Här!
Postat av: bettan

hellu! jaha så de blev stanna :) när är de du flyttar till tyskland?? och är du uppe i sthlm tills dess? pusspuss

2009-07-03 @ 14:48:06
URL: http://mcbeth.blogg.se/
Postat av: Jacob

jag tycker att fullt fokus på dansen låter helt superduperkalas =o)

2009-07-04 @ 01:44:35
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

re bettan: Japps det blev det, för mycket att ta tag i med allt annat så det räcker.

Jag tror jag kommer flytta i början av sep, runt den 7.e kanske så man kan ha sin födelsedag o 25-års fest innan jag flyttar va min tanke iaf..



Nej kommer va i båstad v.29 annars kommer jag nog befinna mig här uppe ja.. :)puss

2009-07-06 @ 12:18:33
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: tanja

re: I do hope so. man måste ju fokusera liksom !! ;)

2009-07-06 @ 12:20:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0