Tanja har inte alls Dans abstinens..Nej då..ööö

Jag som skulle fixa med så mycket idag så har jag knappt gjort ett skit.... Jo kollat youtube, städat och packat upp min väska.. Ångest säger jag bara, ångest för att jag packade upp väskan alltså, för att jag bara skulle vilja stänga igen dragkedjan igen &l åka tillbaka. Inget annat. Konstigt kanske men men, så e det....och så har jag konstaterat en sak till. Jag är så understimulerad just nu så jag skulle kunna klättra på mitt kakel i badrummet tom.....
För fy fuck vad inget hjälper-springa-nej, gå 2 mil-nej, dansa i 3dagar-nej,städa-nej, blogga-nej. Nej det e fan i mig illa nu allså- Å det e då inte min kreativitet det e fel på, för det e ju inte så att jag sitter och fyller ut dagarna men o sitta & surpla latte hela dagarna som alla andra stokholmare - Nej mer liv än så har jag. Men när andra säger att ; Nej idag har jag fått mycket gjort..... då är det en dag som en enligt mig, i min värld hade räknats som en jobbdag mellan 09-10.30.. (nej nu spårde denna texten också ur..så vi släpper det..kolla in dessa klippen ist...det är KÄRLEK, så det ekar i mig-det är jag..)
Give me this  ♥ right here right now!!!!




Finns det någon bättre känsla eller???

P.S JAG SAKNAR BÅSTAD.... redan... inte lite... mycket / TJ

Kommentera Här!
Postat av: Jacob

dans dansa dans :):)

2009-07-22 @ 20:01:53
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

skullle kunna döda för en veckas dansskola just nu!!

2009-07-30 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0