Vikt hit o Vikt dit!!!...

Ja nu har Tanja´s bli fet "icke diet" satt igång.!!!!...

Det första och sista pappa sa till mig när han såg mig i Båstad va, : Va fan äter du inte, det finns ju ingenting kvar på dig.... Nu ser du till att gå upp minst 6 kilo, annars kommer du ju tyna bort...O han va absolut inte den första som skulle påpeka... Så nu kör vi! Inte för jag själv tycker jag blivit så där himmlans mager igen, men eftersom alla påpekar detta så kan ju inte alla ljuga..
Visst jag är medveten om att jag har på kort tid gått ner 5-6 kilo eftersom jag vägde mig på Jempa´s våg i Osby då jag inte äger någon själv..bara att jag inte äger någon våg borde väl vara ett tecken på att jag inte är besatt av min vikt..för det är jag inte..Jag ser kanske inte det alla andra ser när jag tittar på mig -att de där kilona är väck. Men det e ju inte så att jag inte förstår att jag blivit mindre eftersom inga jeans passar längre och mina bröst krympt från en D-kupa till en
B-kupa..så jag e medveten.. o nej, jag kommer inte bli sådär sjukligt smal som för några år sen..så det va det enda jag ville förmedla idag.. för jag har inte ens haft en tanke på att bli mindre.. Men oavsett, så nu lyssnar jag faktiskt på vad min pappa sagt och kör fullt ut...

Jag äter allt skit jag kommer åt ( även om det e det enda jag krängt den sista tiden tycker jag)...Men nu sen i söndags då jag kom hem från Båstad har jag bara ätit pizza, jag gjorde en egen stooooooor pan pizza i stolek med hela spisen, med extra mozarella och vanlig ost, bara för att få den så flottig som möjligt. Den ha jag nu ätit upp. Visst det tog mig 3 dagar, men lite creed tack... för en som i vanliga fall inte kan äta pizza mer än engång i halvåret... + att jag smällde till med att ta bilen till McDonald´s igårkväll för att få till det lite ännu bättre.... :)

Så jag sköter mig, det går bra, och höftbenen och revbenen som sticker ut är snart upptäckta till öronen av fett..och kanske får man tillbaka de 2 utfyllnaderna på framsidan också igen, som man hade på bilden ovan :P ..hahah gud så trevligt detta låter va..hmmm.. men men.
Denna gången tog jag läget på allvar och det är väl det som räknas??And u know me, Allt eller Inget!! :)

Man lever och man lär sig.. Over and Out / Tan

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0