What next?.....

ALLTSÅÅÅÅÅÅ vilken trååååkig dag detta har varit!!! jag har bara legat i soffan..då och då tagit mig ut i köket och gjort några koppar te, annars har jag inte gjort någonting,har inte förflyttat mig en cm i onödan. Eller onödan o onödan jag har inte orkat. Jag känner mig som en såndär fisk med uppblåst huvud med taggar på (blåsfisk kanske?..ja jag vet inte)...jag har haft/har så tråkigt så jag hade säkert kunnat skrivit 78 blogginlägg, men har inte orkat det heller...då känner man sig fan "uppblåst"...
Det hade varir en sak om det hade varit feber, eller nått ...då hade jag iallafall kunnat prata. Men jag vaknade imorse o va sjuk, så kan jag ju säga att det brukar alltid vara den värsta timmen-då man just vaknat. Men Nejdå, inte denna gången. Imorse hade jag iaf lite röst, nu har jag ingen, jag har inte ens kunnat ringa folk o prata i min mobil pga uttråkning och för man måste vila, och jag har inte kunnat svar i den heller..den låter som en visselpipa i falsett men lite bas toner då och då( dvs hosta)..Så..what next? 
vad fan ska man göra??..jag orkar ingenting!
laga mat- Nej, städa- Nej, Skriva blogg-Ja faktiskt ,justnu, Kolla på tv- Nej för alla mina kanaler är borta,why?ingen aning men jävligt bra timing-or not , Mysa- Ja, men ovanligt nog ska min pojkvän iväg ikväll igen,även när jag e sjuk..det e ju inte alls ILLA..(öö..host*)
Så jag får väl sitta här me datorn i knät och se ut som om jag hade en blomsterpinne uppkörd i baken... för böjer jag mig - Nej då sätter "baslådan" igång !!!

men Funderar faktiskt på att gå bort och hyra film, någon som har en bra film att rekomendera?
Vad som helst förrutom massa pang pang!!
Dansfilm/kärlek/komedi U name it!! GIVE ME!

.....♥♥♥


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0