3 timmars...

Ja det tog tid det blev ingen liten promenad...utan dricka, med galna hundar, fästingar, och dåligt tålamod... Japps det mitt tålamod va nog inte det bästa när det kom till denna promenaden..Loke glad och galen och Tanja irriterad..men det gick...Började gå till Ann vid 20 och hemma nu 23....
Imorgon blir det bad och föning och kloklippning för loke..kommer ta en sådär 3 timmar det också..men det edet värt för sen ser han ut och luktar som en helt ny hund och hur bra kan det inte kännas för han som bara får ta sig ett bad var 3.e månad.. Även om det kanske inte e så kul när han väl sitter i bad baljan på tassar och toffsar (Ann´s hundtrim) men nog allt njuter han lite när jag tvålar in han...i hope iaf:) Nej nog snackat om hundar för idag...
Imorgon ska jag antagligen dra mig till Ikea i Älmhult runt 10 tiden men Julia och Amanda, dvs om miss julia inte bestämmer sig för att åka till Öland en svänga...
Gud vad jag har blibit mygga biten nu överallt känner jag!!
Kommer nog bli lika lätt att somna idag känner jag.. OR NOT!  ..ååå Jag saknar min poke...(vår mini muppfamilj som vi även går under namnet som...) pust ...ja det e inte lätt.. o sen ska jag flytta också..hur ska det då gå med vår familj..går säkert bra..hoppas jag,..Å säger den andre hälften, som inte e jag , att kärleken övervinner allt..ja då ska det fan bli så...
vet att det kommer gå om vi bara vill.. å det finns inget jag älskar mer än VÅR lill- familj♥jag fredrik och lill-mupp♥

Nej nu e det kanske lika bra att gå och lägga isg så man inte missar trippen till Älmhult, inte för jag kommer somna men man kan ju alltid försöka så har man ju iaf försökt...hmmm... well well...kanske lika bra att ligga på golvet inatt nu när jag tänker efter för fy fan va ont i ryggen jag hade imorse när jag vaknade, e ju som o ligga på bomull, sen får jag ju inte plats knappt heller...men min XL dog som övertagit de 90 futtiga centimetrarna..han e ju inte blyg den iaf...men det e han värd..
Sov så gott mina hallonbåtar!...så ska jag och fästingarna ta och hoppa ner under täcket.. Ååååå så mysigt va!!:)
XOXOXOOXOX /TJ


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0