Årets första!!.........

Idag va vi 2 snabba BAKIS bananer..........
Jump In the car and...... to the beach...AKA flatenbadet!!
Va tvungna att chocka kroppen men något värre än baksmälla och sprit i blodet


Vi slängde ner våra handdukar på väl utplacerat läge och tog Årets första-------
DOPP!!!! JAG HAR BADAT!!! WOOOOOOOOHOOOOOOoo! Sen hände en del märkliga saker.. En man som började tvätta sina kläder i sjön, han skrubbade sig med sin t-shirt för att sen "tvätta" den i sjön, likadant med byxor...och jag trodde jag skulle dö. men sen virade han fan i mig handduken runt midjan och tog av sig sina kalsonger för att gör det samma med dom "sk tvätta" då..så jävla illamående jag blev, så äckligt så mailn va på väg och gå och säga till han. Jag tänkte direkt att han måste ju fan va uteliggare som får ta sig sitt första dopp sen i vintras..håliga kalsonger, tvättar sina käder i sjö-vatten utan medel..ja you get the picture...om inte annat så här under får du en..inga hål i dom kalsongerna nej då...

lyckade visst fånga kalsong avdragnings ögonblicket också...wooohoooo...eller det vett i fan eg..urk
ser ni det svarta under handduken, nere på hans vader, det e kalsongerna on their way of..!!

Men vi kunde iaf senare konstatera att han kan inte
ha varit hemlös...
för ha plockade upp en cigg ur ett ciggpaket...o det har man väl inte råd med när man e uteliggare eller va han kanske baar en lite pimpad sådan..hmm...don´t know..så mysteriet med mannen i vassen kommer fortsätta existera

asa goooog glass...päron/jordgubb/vanlij/sylt = rengbågskula..ååååå så god...får defenitivt bli en till imorgon också..jiiipiiiehoo..längtar redan, för jag har ju bara en sådär 32 glassar till i kylen.. (sprang i fatt glassbilen häromdagen,om jag inte redan sagt det..) 
Sen hittade vi fula ankungens nya ankungar..så jag begav mig ut i vattnet med min kamera på "stalking"
Samtidigt som malin skriker (fågelrädd som hon är) AKTA AKTA DE KAN BLI SKIT ARGA; DE BITS AKTA DIG; FAN DOM E FARLIGA!!!! hahaha...allt söt du..de värsta e att de där fick även mig, världens minst fågelrädda människa att tro att hon va farliga, just för att malin höll på att få ANDNÖD!! hahaha ...nu fick jag allt till AND-NÖD (änder??..you get it?)

ja just den!! sen sket en fågel på en tjej bredvid oss.. hon kallades även för miss olja, borde om inte annat, för hon tömde en burk med sololja i ett slaffs över sig.helt sjukt, trodde hon skulle skvätt iväg sig själv lika mycket som olja gör på stekgärnet för det va då ingen skillnad enligt mig..

Nej så jag har haft en underbar dag-njuter alltid lite extra första dagen på stranden, den blir något extra..och skrattat skit mycket-ååå det gillar vi..
Nu ska jag ta o hoppa in i duschen..sen kommer pojken min..,då blir det mys...
Kärlek till ER mina ankungar!!

Kommentera Här!
Postat av: lill-love

tur att flatenbadet inte tappar sin

charm på ett år iaf.



... du skulle bara veta vad folk på flaten säger om dig tanja!

passa tungan



:)



puss på er sötnosar! schtekmalin också

hälsa!

/s

2009-06-30 @ 23:15:45
Postat av: Pauline

Tjaa Tanja! Nu hittade jag hit :) Hoppas allt är bra med dig, det var inte igår! Kram och hälsa Malin

2009-06-30 @ 23:54:35
URL: http://thepauline.blogg.se/
Postat av: tanja

re: nej visst gör det inte, the place to be;)

Du skulle varit här uppe love..inte där du är! så kom upp igen nu:)jalla jalla utan "bralla":P

Puss älsklings du.. :)



2009-07-01 @ 13:30:23
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: tanja

re: heeeeej pollis va kuuul!det va fan inte igår nej...hur e det? e du i sthlm något, isf måste vi ta en fika eller nått..let me know!<3

2009-07-01 @ 13:31:47
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0