Blogg á la tåg

Så då sitter man på tåget-Äntligen.... Efter mycket om och men. Tog taxi til stationen för det verkligen ösde ner och en dyblöt väska,dator,hund och Tanja är inte en rolig kombination.. (fredrik som sponsrade den trippen..så tack för det love love:)... Väl inne på stationen fick jag stå i kö i 20 jävla långa minuter för att få ut min biljett "ur de där silvriga baouta burkarna från mars, ni vet"... aaahh säger jag bara.. O idag va varenda människa rädd för min hund, de ordagrant hoppade från höger och vänster när jag passerade dom, helt sjukt, även om han ser ut som en varg så behöver ju inte det innebära att han skulle äta upp dig, speciellt inte när han har en ryggsäck på ryggen och går "fot" varenda millimeter...det e ju lika förutfattade meningar som vissa har mot blondiner..men inte fan hoppar de väl åt sidan bara för att en sån passerar (o-kopplad ;) ...eller? nej jag ville bara säga till varenda människa som passerade med så stirrande ögon så hela pannan rynkade sig att :- Va e problemet? Du ser ju farligare och mer arg ut han någonsin gjort, speciellt med så där 15 horisonta dikena du nyss famkallade i pannan!
Trodde inte man skulle bry sig om sånt här..men visst fan blev jag irriterad..yeah yeah...
Nu e jag ju på tåget iaf så nu e det bara att invänta att man anländer till den idylliska småbyggden....

VA PÅ STAN OCH HITTADE EN PASSANDE BILD INFÖR FRAMTIDEN ;)

jäklans gud så trött jag blev nu..nu får ni klara er själva ett tag för nu checkar jag ut.. jag återkommer :)
Over an Out / " T"
(
jag vet inte...men när man skrivit ett inlägg kan det ju underlätta om man publicerar det precis när man är klar också, och inte bara loggar ut...hmmm...sorry..men bättre nu än aldrig. Va faktiskt väääldigt trött!!! puss





Kommentera Här!
Postat av: Jacob

ja e osså trött.. men d e bara o köra =P

2009-06-13 @ 12:14:49
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

sv: haha..ja det e väl det frågan e bara när man får bensinstopp :P

2009-06-13 @ 12:40:40
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0