Bränd...

Varför lär jag mig aldrig?...varför!!
Igår kom Fredrik hem o sa:-
Fredrik:
-Men hur e det med dig snutten?
Tanja:
- Vaddå? det e bra vad menar du?
Fredrik:
- Nje..e det någon som har sola lite idag eller..
-Tycker du ser lite röd ut?
Tanja:
-
Va? e detså illa?
- E jag röd eller vaddå, allvarligt?
Fredrik:
-hahaha! ja..
Tanja:
-
Va?Jaha?jag tyckte inte det såg så farligt ut när jag kom ur duschen
-men känner att jag e lite bränd i pannan kanske..

Gick bort till spegeln för att inse att det som varit ett ansikte som va ljust orange-brunt för tio min sen, nu förvandlas till tomat-apelsin och matchade min tröja förträffligt ,hemskt bra...

Trots detta (se bilder under)

ja alltså trots detta!-Så lägger jag mig på samma sida i solen idag igen..WHY? ja det kan man fråga sig..för jag brukar aldrig bränna mig, och även om jag va röd imorse och hade lite stram fejja..så tänkte jag nej då..jag bränner ju mig inte värre för jag solar en dag till på samma sida..(*host)..AAAHHH..ibland fattar jag inte varför man tänker lika trångsynt som en kanelbulle!!
Tro se fan att man bränner sig igen då!!...o tillskillnad från igår, när jag inte kände att jag bränt mig förrän sent på kvällen efter duschen...så känner jag det redan nu och jag kom in för en timma sen..vill inte ens veta hur jag kommer se ut efter jag duschat och brännan lagt sig..för herrejävlar vad det verkligen kommer gå under namnet "bränna" om inte jag har en flaska kylbalsam liggandes här någonstans!Kommer ju se ut som en fjällad fisk i ansiktet lagom tills helgen annars, med min tur- just lyckat! Du e ju bara så jävla bra ibland Tanja!! AHHHHH!!...

magen blir dock inte röd kan ju kostateras...

och loke blir inte heller brun-detta kan ju också konstateras..Men hunden e ju smart och lägger fejjan i skuggan iaf..hmmm

SOLSTING? eller va jag bara allmänt DING? .... / "T

Kommentera Här!
Postat av: Jacob

du e såå bruuuuuuuuun.. fan =P

2009-06-24 @ 22:01:21
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

du skulle sett mitt face...då hade du nog inte varit så avis... red red o åter red:)!!! illla!!!

2009-06-25 @ 11:51:16
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0