Dagens...

Dagens humör: vääädligt glad, haft en underbar morgon+ att jag e uppe tidigt
Dagens smink o hår: Håret i en knut på huvudet, nada smink det e ju dags att bränna
Dagens väder: SOL, inte ett moln på himmeln
Dagens kläder: Neon rosa bikini, väldigt slappt vitt brottar linne över,vita solglasögon
Dagens planer: Sola, bli ännu mera bränd-brände mig igår nämnligen känner jag nu idag in da face, kroppen min blir ju endast brown "sugar" ;). Ta tag i alla min papper+ räkningar. Ringa lite viktiga samtal.
PEEEPPPP!!! Kom igen nu ut i solen med er :)
 
OHH..FÖRReSTEN!! Någon som vet bra place att bada här i stockholm, med strand??Bortsett från flatenbadet här i mina hood´s för dit har jag hittat, men fler?med eller utan hund spelar nada difference????


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0