Dagens..

Ja detta är dagens aktiviteter.
(har gjort)
Gick upp
Rökte
Bokade biljett till Skåne
Åkte till skolan
Åkte in till sthlm city
Shoppade en kjol
Shoppade ett par öronhängen
Åkte hem
Åt frukt
Gjorde mat
Satte mig i soffan för att blogga (nu..)
(har kvar att göra innan DÖ-läge)
Packa
Diska
Ut och gå med Loke i någon timma
Duscha
Bio
Packa färdigt
Dö i sängen och sova!!!

Känns som en hemsk dag idag för jag e redan såååå tröööött så jag vill bara lägga mig och sova..men hur ska man hinna det när man ska infinna sig på bio vid halv nio...ahhh to much too soooooon...så trött så min kretivitet sträckte sig endast till att fota mig själv när jag åt... Ja jag vet, en konstig tanke att ens komma på men nu blev det så o nu lägger jag upp bilderna.. Så ni magsvaga där ut look away;)

melon

mini kycklingklubbor

puss till er !!!
Imorgon gör jag tåg blogg :) Sthlm- Skåne
Och en vecka framöver blir det en "T" i Skåne blogg.. Kan bli tråkigt kan bli udda, kan bli heeelt jävla galet. som vanligt!!!

Ja såhär jävla intressant blev detta blogginlägget.. jesus..kanske borde gå i pension..eller NEJ ♥
I`LL be back ..lite mer positiv :P ..  / "T"




Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0