Finn ett fel..eller fler..

Hitta ett fel på denna bilden!!!

ger en annan vinkel också...ser ni?hah??

kan det mööööjligtsvis vara detta jag syftar på??ÖÖÖöö....

Nu har ni säkert hittat tusen andra fel också men det va detta jag ville komma till. MIN LÄPP!!!! Den har svullnat,blivit sol-stingad, muterat, haft växtvärk...ja vad man än vill kalla det!!Jag kan inte dricka kaffe ur muggen ens utan måste böja ner den runt sidan på koppen! Är detta normalt? FUck fuck fuck!! Det ser ut som om ag tagit och pumpat in botox i underläppen och glömt den övre, det ser sjuuukt ut..
Vad gör man åt dettta?Hur får jag den normal igen?Någon som vet!!??? Det känns verkligen som om någon har satt in luftpump som man har till en uppblåsbar madrass och pumpat upp den, den bara hänger där liksom..ÅÅÅhhhh.Hjälp mig, vad gör man åt detta?haah??Denna dagen som började så bra...åååhhh!!

(insåg precis att jag inte fått på mig någon tröja innan jag tog bilderna, men konstigt..fick ju panik bara jag förflyttade mig framör spegeln..så det bjuder jag på...bikini vs bh what´s the diffrence eg..hahah :)

Kommentera Här!
Postat av: Malin

Hahahahah!!!!!! Ta de lungt:). Lägg en isbit påt å ut igen bara.

2009-06-25 @ 14:13:50
Postat av: tanja

sv: men ååhh..jag har gjort det fatiskt i en timma men det hjälper inte!!finns det inget annat man kan göra??pust!!

2009-06-25 @ 16:50:47
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0