Första Juni!

Så nu ska jag börja fixa till mig för kvällens festligheter. Det är avslutningsfest för danslinjen på Kulturams så det blir mat, spex med lärare och WIIIIIIIN :) . Har lite brottom faktiskt för jag måste va där redan kl.17.00 och jag tar ju lite tid på mig..och så ska jag ju ballansera  dit en paj också, som så fint tillverkats här på förmiddagen..kan ju hoppas att jag lyckas hålla den hel hela vägen bara..hmmm:). ...

Tillverkning 1 : Taco paj

Tillverkning 2: Vego paj (spenat/lök/feta)

Tillverkning 3: "Donnor" From flab till Fab:)
Så nu blir det dusch och tillverkning av "en Donna" till. Kommer jag inte hem försent så hörs vi då..Gud vad mobil-bloggningen hade varit det ultimata vid sånna här tillfällen, en men men funkar det inte så funkar det inte....

Hoppas ni får en festlig sommardag ni också mina skönheter!!♥
Puss Hej ..från en väääldigt stressad tjej :) .. 




Kommentera Här!
Postat av: Jacob

åh va kul, Kulturama is the shit! ;P

2009-06-01 @ 20:42:16
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0