Fredag!!!

Heeej Hopp alla mina praliner!!Hur har er dag varit idag?
Jag själv vaknade upp när pojken min kom hem inatt så jag somnade runt 05 imorse... så det blev att jag sov till kl. 13....ila illa.. :P
Sen drog jag på mig mitt nya linne mina, mina slitna fornarina jeans och nya gympaskor ( som jag fått av Fredrik ♥) och stack ut med hunden i skogen en vända, för att sen slänga mig på tuben och åka in till gamlastan och möta upp mamma..stackarn som gått runder där inne i flera timmar och bara väntat....men men vi gick i de få affärer hon inte hunnit med i hela gamlastan, vilket va få..naaawww..stackars mamma....well well.. Gick in i en klockaffär där jag blev kär... Så det slutade med att jag fick med mig en hem. Den va STOR riktigt stor, men passar väldigt bra till alla de olika kläder jag använder på dagtid och paaaarty-tid. Passar Både till andra guld smycken, silversmycken och en simpel tight svart T-shirt. så det sa klick!!! :)
All in One- and just for me!!wooohoooo!! :)  Vad tycker ni?? Looking good??

Så nu är vi hemma i soffan igen...
Har släng i mig ett flottigt weinerbröd och en kopp kaffe här och sitter och kollar på Talang 2008 på kanal.4
Så intressant såååå..nej inte en fredag kväll..men men what to do..Blir en lugn hemma kväll ikväll, mammma e ju trots allt här, så kanske en liten solning står på schemat, måla naglarna med mitt nya lysande nagellack? och en lång promenix med hunden?...ja nått sånt blir det nog..lite rastlös schema kanske men..
Så Vad ska ni hitta på ikväll?tell me teeeell me för jag kommer bli så uttråkad sittandes här ikväll..
Puss Krama ---- Taaaaanja :)

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0