Fy fan vilken..

Hemsk dag!!!Jag va ju på studenten igår..and let me tell you....this is not the best morning!
Det blev fest mat, bål, vin, öl, sprit, sen puben, efterfest, sen tillbaka till lokalen där studentfesten va för att sen kl 06 imorse gå hem barfota genom hela Osby.. blev jag nitad?? OHHH yes!Vaknade imorse (eller 14.30) och visste inte vart jag va...hela dagen idag har gåt åt till att försöka va så stilla som möjligt tills att det gått över, balansen har hela dagen varit som borttappad, ramlat över bord, snubblat i trappor ja allt...men nu äntligen kl 23.30 börjar jag känna mig lite bättre iaf...Har dock spenderat all min tid hos mormor idag, så kom nyss innanför dörren därför mitt sena inlägg..well well..ska lägga in några pic´s från gårdagen (glömde dock bort att fota efter typ en timma..hmm...illa men..)


ja som ni märker är detta bilder från tidigt på kvällen, men har man roligt kommer man ju inte ihåg att man måste hålla en kamera i handen hela tiden..men tror nu vid närmare eftertanke att det va vid början av drick spelet som allt gick rent åt peppsvängen .....men så kan det gå och då va då..
Dags att sova imorgon bär vi av på nya turer på Osbys två paralellgator... (hmmm..)
puss Natt / Tanja


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0