Glaaaaaaad....

Midsommar ville jag bara önska alla mina läsare där ute :)
Nu är det bara idag kvar sen imorgon smäller det!!
Va ska ni hitta på under helgen eg?resa bort eller bara uggla framför tv.n kanske...??
Själv har jag fått lite för många alternativ för att kunna besluta mig tidigt, men idag bestämde jag mig för att välja något mysigt fast med en touch av galet på slutet:) Blir varken Båstad eller Halmstad detta året (brukar bli det med 4 dagars konstant fylla..men no no..)

..Ska för första gången i mitt liv tror jag vara i Osby. Med mammi, Julia, Amanda, Elvira, Ann, mormor, morfar, alllllllla hundar, några andra kompisar och lite vänner ifrån Lund..Så det blir en mysig midsommar dag med släkt och vänner fram tills kvällen iallafall sen bär det av på fest för min del i en annan del av Osby (...nej inte Köping ;) ..så då kommer min 3liters jeltzin vodka att åka upp på bordet.. ( o ja.. det finns vodka i bag in box á 3liter...) Så det kommer säker bli jätte mysigt...och dimmigt. Min man ska dock spendera midsommar på Öland, så det blir min och lill-muppes första midsommar tillsammans..hahha...vaddå kär i min hund :) ...Ska allt binda honom en blomsterkrans det lilla fjunet :P.... 

AA..jag fick ett väldig märkligt mess innan idag (från ett nr jag inte hade inlagt)... det stog såhär:

- Hej Tanja- Läget me dig?
-Vi hade tänkt o köra igång mellan 16-17 på midsommar.. :)¨
-brännbollvid 17. Kram Anna

Så min fråga är:    Vem fan är ANNA???vet du, att det va Du, och du läser detta så hör av dig..för jag fattar ingenting, jag känner ingen anna? och när jag ringde svarade ingen så...hmmm...UDDA

Visste ni förrsten att när man dansar runt midsommarstången och sjunger små grodorna, egentligen är en hednisk ritual av fruktbarhet??för det visst då fan inte jag ..but now I do.. Så det kanske slutar såhär? :P

-Or not .. :)

FÖRRESTEN!..... - Är det någon som har någon rolig lek på lager?????Svår som lätt? Alltid kul med att kunna ha några extra roliga lekar tillhand´s vid sill-bordet :) ... GIVE ME GIVE ME!! :)    Love love... / Tanni ♥

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0