Godmorgon!! idag..

Morgon at "T´s"....Idag vaknade jag kl 07.00 liiite väl tidigt och jag kunde inte somna om pga av "någons" mobiltelefon som hade ett pågående alarm..Så det resulterade till att jag sitter här nu redan kl.09 framför datorn..Å det e inte det enda. nje jag kollar på tv4 nyhetsmorgon för första gången i mitt liv tror jag!..då e det illa :) inte för jag klandrar er som gör, men är jag ledig så sover jag alltid så pass mycket längre att är jag väl stiger upp är det typ 23 nyheterna....yeah yeah..Känns ju som jag borde hinna med en del idag då iaf, även om jag ännu bara sitter inlindad i mitt täcke med mitt morgon kaffe i handen..Men måste ju säga att på något märkligt sätt känns det lite lyxigt..känns som jag har tid för mig själv med och bara sitta och njuta lite, nu när man e uppe såhär dags...


Morgon mys med min lill-muppis...världens underbaraste Siberian huskey♥

Kanske skulle ta och hoppa in i duschen börja bli reo för att ta tag i dagens uppgifter...
Men om jag käner mig själv så tar det nog en timma till iaf..för det e ju sååå skönt att bara sitta här och skriva..
Shit pommes!! kom precis på att jag ska ju åka hem till Skåne på fredag!och jag har inte bokat biljett!fan måste gå in och kolla biljetter nu---aaaaaa!!-kommer ju bli värsta rånet-hur kan jag ha glömt det..e jag heeelt förvirrad eller..pust!
Hörs om ett tag...Ha en undrebar förmiddag mina sockernötter! / Tanni




Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0