Godmorgon Skåne!!!!!"""

Morning!!Just nu har jag precis slått upp"gluggarna" och satt på datorn....

Ligger i en 90 säng här hemma  (som viker sig som ett papper när man lägger sig), sen eftersom jag beordrade min hunde upp i sängen vid 05 imorse också så gjorde det ju inte mina 2 dm lätta att sova på heller (men va fan jag va ju mys-sjuk och kunde inte somna..pust)..

Lill-muppe ska tvunget ligga på armen och kolla när jag bloggar..hahah

Märker att man skriver inte lika bra innan man druckit sitt kaffe..så jag tror faktiskt jag springer ner och gör det först slipper jag sita här och bli rastlös över det..
Så nu sitter jag utomhus på verandran (guuud så klyshigt det lät ..hahaha ) ist och skriver med mitt älskade kaffe och cigg, gud så skönt väder det e även om solen inte lyser så ändå behagligt skönt och fågelkvitter á la zoo!
Så idag är en fullt planerad dag..ska först bort till Jempa (aka jennie ovesson) och pladdra (prata) lite skit, dvs om hon vaknat ännu och inte är för bakis sen igår..sen blir det hem och fixa sig och dra på sig "fin" kläderna..(helt ny outfit just for 2day..aha aha..) och cykla bort till elviras student fest som drar igång kl.18..sen blir det att umgås med nära och vänner för resten av kvällen bland vin och drinkar...ska bli sjukt roligt, kommer väl ta en sådär 2 miljoner bilder som ni får våndas med att titta på även om ni inte vill (och jag vet att detta inte är en bilddagbok men ibland måste man bara lägga upp föööör många bilder :)..
men först en cigg nu med mammi och en dusch..vi hörs kanske senare innan festen om Tanja inte lyskas bli för stressad som vanligt ;)...
Ha en fantastisk lördag mina piggeliner..PussKramKärlek/ Tanja

Åhh just det..!!Bor ju hemma hos min mamma nu när jag e hemma. Fotade precis lite pic´s på loke självklart, han e ju en sn bra fotomodell tror aldrig han blivit dålig på något kort.. Nej men det e kanske inte s roliga bilder men det kändes tvunget för de blev så..ööö...gröna?

mitt alldeles egna blogg space...

de första jordgubbarna håller på att födas :)

Kommentera Här!
Postat av: Jacob

asså hunden e så fiin..! =P

2009-06-14 @ 16:59:40
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

:) taaaack...ja visste e han men inte fan e det min förtjänst men ja kunde inte hålla med meeer....love<3

2009-06-15 @ 19:43:12
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0