Helvete´s blogg!!

Jag vet inte vad som är värst????, att Blogg.se inte fungerar halva dagen utan att informera om det så varenda jävel som har en blogg sitter och skriver och lägger ner tid på sina läsare, eller att man själv som skriver ett as långt inlägg när man vaknar, och sitter framför datorn i några timmar bara för att ... - ja man har en blogg att uppdatera.. för att sen när man väl skrivit och skrivit ladda upp bilderr och lag in och klippt ut och jag vet inte allt, sen klickar man bara på publicera inlägg...och *shhhhoff*  98% av  ALLT MAN SKRIVIT ÄR BORTA!!!! ja, ni ser ju själva som det ser ut i inlägget under...1,5 mening kvar...wwooohooo-...det va mitt tredje försök.
Då jag skrivit om allt ännu engång efter det, för jag trodde det va min dator som va mongo,  men nej då..sen en timma senare inser jag att det är 133 st som lagt in klagobrev på bloggportalens famsida om att det som hänt mig hände de också och undrade varför i helvete man inte lagt upp en notis om det på framsidan. Kan ju bara tänka mig alla de som endast försörjer sig på sin blogg, hur arga de måtte vara, och hur många i Sverige som haft en lagom rolig morgon på jobbet, som jag-eller inte..AHHHH...
jaja..men jag hoppas ni inser att jag tänker inte sätta mig och skriva om det inlägget jag skrev innan som försvann för no no NO... det va för långt och om för mycket.. men men nu hoppas jag iaf att det funkar för fan om detta också försvinner då vett i fanken hur lagom glad jag blir igen....
Men en positiv sak iaf...titta vad jag hittade i kylen :)

GLASSSSS!! after dinner mini-magnum...men pre-dinner då går inte det lika bra???..(oooh yess...)
Nu ska jag äta lite glass, men nu är detta förhoppningsvis sagt
(och förhoppnings vis blir det publicerat också..öööö!!!!!!)
Puss "T


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0