Home Alone.....

Ingen e hemma...inte Fredrik, inte Malin, bara Tanja... bara Tanja...hela dagen , in och ut , ut o in..o den verkar inte vilja ta slut heller tycker jag..Så jag har suttit och tankat  mängder av So you think you can dance klipp här på datorn nu de senast två timmarna...Ätit har jag inte helle gjort på hela dagen..jo en halv påse jordnötsringar...men räknas det??ööö..hmmm---
Gud vilket onödigt inlägg detta blev nu känner jag..men känner man för att skriva om inget så gör man!!Å sen e det ju faktisk min blogg så...lite överseende såhär på onsdagsnatten.. (e det onsdag eller..ja väll?..eller..ajja..pallar inte kolla)får ni ha.. :)

Jag och lill-muppe va iaf ute på en halv lång promenad dvs 1,5 timme i lövskogen..sen blev det lite springning fram och tillbaka i hundgården också, hoppa o spang över bäcken fram och tillbaka..hit o dit..så trött blev jag..men inte han..men det e väl inte konstigt när hans "kind of dog" kan springa 7 mil om dagen utan att bli trött...
SÅ där -har man alt en utmaning
Nej nu får min nästa utmaning bli att se om jag kan hitta något i kylen som går att tilagas...det e ju rätt tveksamt..men annars får det väl bli en glass eller nått( för det har jag ju bara ätit 4 redan).. för det finns ju iallafall 32 glassar kvar...o det e ju mer än vad jag kan säga att det finns mat!

GODNATT på er mina VÄNNER (och O-vänner..kanske..) Nu går jag o dör...
Så gör inte detsamma!! 
( för er tycker jag ju om♥)

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0