Hemma!!

Sådär jag nu va man hemma igen ja..varit runt och flugit lite på stan så nu sitter jag här framför datorn i mina mjukisar och Fredriks tröja (just looove it)igen..utan smink och oborstat hår..men det e väl inget ni inte sett förut så.. :)vem orkar fixa sig..haha..noops!



så jag sitter här och har...som ni ser absolut ingenting att göra..eller har, det har jag väl, men jag orkar bara inte..typ..som vanligt alltså..men lite har jag all fått gjort idag..och inte har det ingått i planeringen och sola idag inte..nej nej..Vänta lite så ska jag visa er min lilla mini-mini shopping inhandling..( och JAAaa,mamma:- Ja, jag har varit på Arbetsförmedlingen och hämtat mina papper, och fyll i mina kort också)

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0