Inhandlingen!

Lite från min lista av  things 2 do blev av-prickat iaf..
aluminium folie- till färgning av hår ska ske..när?:-hmmm

Ett stycke märgben... :-nej just det ja...det va ju till Loke....

Vitamin Defence citrus/fläder.. :- Färdkost i hettan, min nya favvo dricka bra för hud,hår,någlar+törst

Ispinnar... :- japps jag sprang efter hemglass bilen här ute på gatan påväg från t-banan , så han fick sig ett skratt
Normalt? - Ja det tycker jag väl, i min välrd iallafall :)
Hårfärg :- Till färgning av hår, sooo clever..
Läpp sol-skyddsfaktor 30 !!! :- Det som jag varit i absolut behov av sedan jag vaknade up med min muterande läpp imorse!!! (läs Finn ett fel...eller flera)


Detta va min mini mini shopping 4-2day!! väl värda sina pengar...för min överlevnad i veckan.

Så nu ska jag ta ut min "dog i dog" på en promenix i det fina kvällsvädret, om det inte e för varmt ännu så man pallar gå, för om inte jag pallar hur ska då han i sin vinterbepälsta kropp göra det, stackarn, man kanske borde raka han??..hmm ..tåls att tänka på..
Over and Out 4 now..
Ha en bra sommarkväll mina Pinglor. Ni är värda ALLT♥
 

Kommentera Här!
Postat av: Anonym

Skaning! You know you rock!

2009-06-25 @ 20:51:15
Postat av: forgot.it was adam :)

by the way. dont understand what you are writing I enjoy the picture´s. don´t eat the bone!

2009-06-25 @ 20:55:17
Postat av: forgot.it was adam :)

by the way. dont understand what you are writing I enjoy the picture´s. don´t eat the bone!

2009-06-25 @ 20:55:18
Postat av: tanja

sv: aaaight..tought it was you-crazy :) /T

2009-07-01 @ 13:27:14
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0