Jag kom in på IWANSON`S.. woohoooo!!

Fuck me alltså!!!.. jag fick nyss när rörmokaren varit här ett brev från Iwanson´s . (en högskola i Munchen/tyskland. yrkesutbildning på tre år- där man efter avslutat  utbildning blir PROFF`S dansare!!!) Fattar NI??? DET E EN SÅN SJUK MORGON!! jag fattar inte, så jag fattar inte hur ni ska fatta..hahah..men heeeelt sjukt.

Min dröm jag haft i 24år- HAR IDAG BLIVIT SANN!!Hur många tror egentligen att ens drömmar ska slå in- det e väl därför man kallar det en dröm, dit man vill nå men kanske aldrig kommer, men hoppas varje dag. Och när man då som för min del idag får ett simpelt brev där det likväl kunde stått; - TANJA- IDAG BLEV DIN DRÖM VERKLIGHET ! Är det inte helt fruktansvärt men ändå så himmelskt otroligt, sådär bara på en morgon . Ja jag fattar ingenting, tar cigg efter cigg i munnen och kan inte fattat vad som nyss hänt!
Anledningen till varför jag e så förvånad e just eftersom det gick såååååååå dåligt på Auditionen- det är inget jag säger, som många andra perfekiontistiska dansare gör efter varje audition , för man typ inte kommit ihåg att vända åt rätt håll under just ett tillfälle under en dans övning. Nej så här va det för mig-----
: -Jag VA bakfull-inte lite heller!!. jag svettades floder, så mycket så under stångövningarna på balettprovet så kunde ja inte ens få fäste i stången så mycket svattades jag bara ur händerna, varje gång någon kom och kollade på mig och antecknade när vi höll på så glömde jag bort hela balettkombinationen vid stången, vissa övningar sket jag tom med i och gav upp mitt i för jag inte kom ihåg dom!- vände på fel håll, höll inte center, mina andra postion ( ni som vet vad jag pratar om ) va som en svankad kossa på steroider! jag gjorde fel i varje övning-och då menar jag VARJe! och det va hemskat pinsamt, eftersom ALLA andra gjorde exakt rätt varje gång!
Sen kom vi till det moderna dans provet, vilket jag anser mig vara starkare i än balett iaf (även om jazz e det jag är starkast  bäst på). iallfall- där kom jag inte heller ihåg ett jävla skit, även om det va hur simpla saker som helst, dvs om det hade hänt under en vanlig dansklass på kulturama, men jag fuckade upp det också totalt! Tom när vi kom till "hopp" som ÄR min grej- nej fan Tanja snubblade på sina egna fötter och alkoholen tyngde ner mina ben så de hoppen som brukar vara uppe i taket va som en fågel utan sin fågelfunktion (..kan inte flyga dvs..för er som inte hängde me där.. :)..Helt sjukt sanslöst dåligt kände jag när jag gick därifrån.
Hade fått ett mess av fredrik när jag va klar på auditionen där det stog..hur gick det hur gick det hur gick det ?????!!! och en hoppande gul liten gubbe. Jag ringe och sa som det va_ nej du inte en chans att jag kommer in, så här kass som jag va idag har jag inte varit sen jag va 15 år gamal och tog min första modernklass!
Sen händer detta?hade ju inte ens ett hopp-hade tom glömt bort att vi skulle få resultatet hemskickat också, för jag hade redan glömt hela saken! Och mina vänner- gör man det som dansare-glömmer sånt- Då e man RÄTT säker på sin sak- för hoppas e något vi spenderar varje dag med och göra, hur hopplöst något än ser ut!

TÄNKER BARA SÄGA SOM CASCADA-
IT FEElS LIKE PARADISE; THE WORLD IS CLOSING; IN AND IT FELLS SO RIGHT - PERFEKT DAY
 
Och med mitt egna slogan läte!!!                                   
  WOO- FUCKING JÄVLA HOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!


JAG ÄR JUST NU SÅ ÄR JAG BARA SÅDÄR FÖRBJUDET ÖVER  LYCKLIG!!! :)   LOVE YOU ALL :) KÄRLEK!!!


Kommentera Här!
Postat av: Jacob

grattis =) finns d någon slags nivågrej där lr e d bara en klass? D finns typ utbyte mellan ackis och iwanson tror jag.. kom till ackis o hälsa på i höst! ;P

2009-06-08 @ 20:56:03
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

taaack! det finns kvällskurser-som typ e "förberedande" som på balettakademin´s fb, sen finns det den 3 åriga-proffisionella.. Å det va fan i mi den jag om in på !! jippiooiiiehooo!!

2009-06-08 @ 21:07:53
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: bettan

menm tanja!!! grattis grattis grattis :D:D:D fan va roligt!!! du ÄR så bra!

2009-06-09 @ 10:34:42
URL: http://mcbeth.blogg.se/
Postat av: tanja

sv: taaaaack baaaabe <3 ja det e så askalas så jag vet inte vad hahaha... :) love ya!!

2009-06-09 @ 11:14:47
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0