Korrektion Yesterday..

Ja yesterday..Det blev varken solning, tv, promenad igårkväll...No NO No.. Det blev Snaps, Debaser, McDonalds och en trött Tanja..
Åkte in till Medis för att möta upp Lina som precis flyttat upp hit-hemifrån Osby. Hon va sugen på "ett" glas vin ( som man av någon anledning har valt att kalla det- men finns det egentligen någon som bara tagit ett glas vin- under just de omständigheterna då man påstår sig skulla göra det?. inte jag iallafall..)
Men men jag va inte sen på att ge upp allt och slänga på mig lite smink och några trasor och sätta mig på t-banan. Så vi satte oss på Snaps tog "ett" glas vin. Där mötte vi även på micke,henke,chrisse (också kompisar hemifrån som nyligen flyttat hit förrutom chrisse som va på besök). Iallafall efter vår första glas vin konstaterade vi att vi inte bara kunde åka hem när de stängre (redan kl.24) så vi gick in på Debaser (klubb,lounge,livespelningar etc) och tog oss några drinkar på detta...Det resulterade i fortograferingar med Italienare (för de tyckte jag såg så typisk svensk ut - då kan man ju undra fan, e det bra eller dåligt?..hmmm...men men det blev en kväll med mycket skratt få cigg och en flash back-för vid vissa stunder trodde man att man va hemma-för vad gjorde annars alla dessa Osby människor runt en? ...då kan man väl inte va i Stockholm eller?..hahha...

jag & henke-som jag känt sen jag va" två" skitar hög :)  bästa bilden-not-men skön!haha

jaja jag kom hem runt 03 och tog ut min "dog" på en prommis sen hoppade jag i bingen, för att vakna upp imorse och se ut som en panda runt ögonen..
Men jag menar..Va fan e väl en fredag i Stockholm?...alldeles tråkig, alldeles förskräcklig....eller kanske bara HEEELT UNDERBAR♥

Så nu e ju frågan vad ska man göra idag då? Händer det något speciellt i Stockholm som man kan hitta på denna nationaldag?Anybody who knows?

Kommentera Här!
Postat av: betty

Täni! (nej jag vet inte vad du ska göra idag) :P kolla på fotboll eller nåt. Hur blir din vecka, ska du åka me din mami hem? I wanna know :)

2009-06-06 @ 15:10:27
URL: http://mcbeth.blogg.se/
Postat av: tanja

hej betty boppis:9mm..får kanske blir det.. jag veeet inte ännu sitter och kollar resor just nu..inte bestämt om det blir ons tors eller fre ännu:/ beror på priserna..hmm..pratat med sara??pöss!!

2009-06-06 @ 15:21:37
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: evelina

svara gärna på dagens fråga :D

ha en bra dag.

2009-06-06 @ 15:25:31
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Tirova

hihi tack va söt du är :) <3 Vill du bli veckaqns blogg och få över 1.500 nya läsare? Nominera då dig själv i min blogg! :) Du kan även nominera andra om du vill men jag tror du har stort chans att vinna :)

2009-06-06 @ 15:26:39
URL: http://tirova.blogg.se/
Postat av: tanja

har precis svarat på din fråga nu..så checka:)krama!!

2009-06-06 @ 18:12:00
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: tanja

Tirova.jag kollade men fattade inte vart jag skulle nominera någonstans:/ let me knoooow :) puss

2009-06-06 @ 18:13:00
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0