Kvällens......

Natt mat blev.....

Vegetarisk pasta med en mini touch av kretivitet:)
Fräscht, Snabbt,Gott, Lättlagat

Det enda du behöver är

2dl Penne
1 krossad tomat-koka upp (eller en burk krossad tomater)
1 burk fetaost
1 vanlig tomat
1 stänk med röd pesto
1 uns purjolök
1 uns gul lök
1 uns svartpeppar
1 uns olivolja
1 uns oliver (som jag valde bort, som ni ser-men mamma la till)
Och på toppen lite "egen odlad" Oregano eller någon annan "smarrig" färsk krydda

En bra skafferi rensare..Så det va mitt tips till er -ENJOY :)

Nu är det dags att sova för mig innan ögonen rullar ner sig själva och jag somnar här sittande med datorn i knät.
....Imorgon- Nya krafter!! Natti Natti♥    Over and out. /  "T ©







Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0