Michael Jackson <3

Är det verkligen sant??? hörde det på radion när jag va ute, men hur är det möjligt? Jag trodde han va som en katt som hanrnio liv, en som alltid skulle finnas kvar och leva längst iallafall om inte annat. Men bara 50år!!herregud!!
.. Så konstigt att han kommer bli en man berättar om för sina barn, precis som mamma berättade för mig om Elvis. Sååå overkligt det kändes när de berättade om det. De har ju inte ännu fastställd dödsorsaken, men det kan handla om lång dosering av starka värktabletter tydligen, som han tagit ör att kunna återhämta sig efter att hans rygg tydligen totalt kolappsat. Eller kunde det handla om för hård träning, inför hans kommande "comeback" i London, som han skulle ha om två veckor from nu.
Oavsett vad det är,hur han ser ut, vad han gjort eller inte gjort, så har han oavsett gjort en otroligt massa bra saker låtar, hjälpt människor- ja saker för hela välden. Så jag tycker ALLA ska offra 4 små värdefulla minuter och kolla på denna videon-där han även berättar från sitt hjärta.Från han till oss

(spoken version, där han berättar,men den gick inte att "bädda" inaktiverad pga bergäran, så kolla in den själva så får ni en annan version här under) http://www.youtube.com/watch?v=afjiBCC1iIw

Kan inte tro det är sant, men JAG kommer aldrig glömma dig!

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0