Midsommar afton

Vi va hemma hos Anna och firade med folk ifrån Osby och Lund. Tanken va att jag sen skulle ta mig vidare, men efter några timmar hos jempa fram tills klockan 24 hos Ann beslutade jag att :- nej tack, nu går jag hem! Och det gjorde jag..

min outfit för kvällen

min "lilla" krans i all ära.. den gick även under namnet "the bush" under kvällen.. :)

jag och mammi ute på altanen innan avfärd

´tanni och lill-muppe tar lite QT innan det e dags att åka vidare

myyyysss...

slick slick...mmm

loke med sina 7 mini-friends hos Sussanne

maten som nu befinner sig i mn maaaage :)

nåååågra ramsor..nåååågra shots :)

hela "pakkett"!

HenRich ( aka Henrik) drack sitt första glas vin...ever??

så jag passade på att fota "Jullan " (aka Julia)

sen vände jag mig tillbaka... då va det sluuuut!!!   :)

jag och en mini i filten

Ja nu blev det visste en hel del bilder fast jag inte tänkte lägga upp så många men men..det va ju faktiskt midsommar!!!
Ps vi vann bränbollen !!!!! Nej nu ska jag ta och traska mig hem till mormor och inhämta glömda saker..Sen ska jag sätta mig och kolla om det finns någon möjlighet alls att jag kan ta mig hem till sthlm imorgon..alla resor på SJ va slut...förbövlade tåg säger jag bara...tur man är arbetslös!!!
Hoppas ni hade en lika bra midsommar som jag hade, idag blir det lugnt och koma läge!!
Kärlek till mina bloggish-lovers!! / "Tan

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0