Morgon..middag...öö

ja godmorgon..elller gog middag på er! Nu har jag äntligen tagit mig upp ur sängen så här klockan ett en måndag.....så illa!!! varit ute med hunden och ringt rörmokaren för jag har stopp i badkaret!! äckligt värre men nu jävlar ska det bli reko igen..Här på pensionat "Tanja" bor vi just nu fyra personer-jag-malin-fredrik-mamma och det känns som att en fullt funktionerande dusch e ett måste-absolut.

Igårkväll va jag och mamma i Kungsträdgården och lyssnade på live uppträde tog oss lite "festival mat" och ett glas vin till.och bara njöt.
 
Efter några väl spenderande timmar av "diggande" till Anna Sahlené och Mats Ek eller vad han heter ( han som sjunger i chess o annat iaf, se bilden under och rätta mig om jag har fel)) Så kom Fredrik och hämtade oss och vi åkte för att handla lite mat så vi kunde grilla när vi om hem. Väl hemma och två timmar senare när maten va klar runt 24.00 va vi så trötta så vi kanpps fick ner en matbit i halsen iaf inte jag..höll på och somna sittandes-heeelt slut. Sen hoppade vi i sängen fortare än kvickt :)

Mats Ek???

Anna Sahléne

Så..det va mig gårdagskväll...nu kommer min rörmokare och plingar på dörren hör jag så time to "rassla"..
Hörs om en stund mina loppor :)..  puss "T

Kommentera Här!
Postat av: malin

jag rättar dig för du har fel :P. Anders ekborg eller nått heter han. Mats ek är en väldigt stor korreograf som du förmodligen kommer jobba med efter dina år på IWANSON(!!). Kör hårt babe!

2009-06-08 @ 19:43:19
Postat av: tanja

hahahah!! ok tack :) ja vaddå inne i dimman ha?? :) thaxs love love!! <3

2009-06-08 @ 19:46:59
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0