Nostalgi tripp....på Is


En av mina prisbokhyllor...
Fick en Nostalgi tripp när jag va hos pappa innan och åt... Gick upp för trappen en snabbis och in på mitt lilla flickrum där jag spenderat mycket av min tid ända sedan jag va ett år och fick världens tillbaka blick/flash från mitt liv.. Varför är det alltid så att man får det så fort man går innan för den dörren??Någon som vet??.. man slängs på något konstigt sätt tillbaka i tankarna dirrekt på hur man va, vilka man varit där med, alla små saker som påminner om så otroligt många saker och viss udda saker som man aldrig trodde man skulle komma ihåg..Men man gör det- för att alla minnen finns typ komprimerade i ett litet rum, i saker...
E ju egentligen helt wacko om man tänker djupare på det....o jag kommer alltid att tänka på alla de åren av mitt liv som jag spenderat i en iskall ishall, med tävlingar, shower, träningar innan och efter skolan..ja allt sånt slit. För i varje prispokal och i varje medalj på prishyllan, vilar en väldigt lång berättelse bakom varje......
...en som bara jag vet...
Men en sak är säker- Min konståkning kommer alltid finnas i mitt hjärta♥

Alla har vi vår berättelse- Jag har Många   

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0