Nu e det...

Läggdags---sitter här i sängen som "jag skulle kunna va" självaste Sarah Jassica Parker...men datorn i sägen, inlindad i täcket och en cigg i askfatet och en knut av hår på huvudet.. Dags att lägga sig nu....Helt slut efter mitt och Malin´s vinglas nere på en av de allmäna pubarna här i vårat "hood" coh efterdagens alla insikter. Så nu blir det vila kudde så man e utsövd inför en händelserik dag imorgon... Kan ju inte mer att hoppas att det blir till att fira istället för att sörja..........Över vad får ni reda på imorgon..
Sov gott mina hjärte-saker! och håll gärna tummarna för mig imorgon-det kommer jag behöva för att allt ska bli som jag önskar!!..
Puss Natti ♥// Tanja

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0