Ny Kategori!!

Japps..nu har jag införskaffat mig en ny Kategori i vänsterspalten!!.... Den kommer kallas "udda prylar", för det är ..UDDA PRYLAR..as coola prylar för vissa och konstiga helt meningslösa prylar för andra. Men tyckte det behövdes något nytt och fräsht här på sidan..o sen e det  rätt kul och o se knäppa o bra nya idéer tycker jag, för ibland förstår man fan inte var alla får sina ideér ifrån.. Detta kommer väl vara som en HISS eller MISS (DISS) kategori, kul o höra vad just ni tänker och tycker om dess stuffen, om detta är något ni skulle kunna köpa,som ploj-eller 4real!! ENJOY / kärlek Tanni

jag kallar denna "Telefon till Telefon"..
något för den som vill ha den där London feelingen i de röda gamla telefon "boothen" fast man slipper "boothen" då:)
www.fredflare.com



finns ju då som ni ser även en i manlig version i svart,
 eller om man som tjej vill space-a upp det från rosa kanske?;)

`själv tycker jag just denna idéen är rätt häftig faktisk:) i alla lägen lär den  ju vara tilldragande av ögon, tänk bara i mataffären, på krogen..hahah...vilka face´s man skulle få se..vad tycker du?

HISS  eller MISS?


Jag kallar denna "  I Don´t Bake "
En fräsig muffins form, snäppet mer avancerad än Ikea´s kan man ju säga, och resultatet gör att den som aldrig själv ens bakat, sätter mjölet i halsen av förbluffning och stolthet av deras eget verk
www.fredflare.com

 
´jag tycker denna idé är perfekt för de som inte lyckats med muffins, eller om man vill se riktigt "pro" ut.. frosted cup cakes liksom, vem vill inte se ut som om man kan baka det?.... vad tycker du?

HISS eller MISS?



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0