Nytt Blogg Rekord- Igen!! Woohooooo!!

WOOOOOooHHooOOOOOOO!!!
Tjillivippen Hej hopp alla " BOGGISH READERS" !!!!  Ville bara passa på att säga HEEEJ till ALLA nya läsare!!
Bloggen utökade igår pånytt och slog nytt rekord - IGEN!!! o det bäst aär att det verkar aldrig gå neråt. Nämner ju inte om något ex antal extra så där hit o dit per dag /vecka, utan bara om det kommer över 20 nya besökare på just en o samma dag, annars blir det ju bara för tjatigt.Så som sagt det har gått uppåt. ÅÅÅÅ just bara igår utökade med 27st unika till!!!! 
SKitkul juhe:) . SÅ jag sägen det -igen:
 !!!!!!!!Keep it up friend´s!!!!!!!!!!!
Men när ni nu är så många våga gärna kommentera,eller bara skriva något i kommentar´s länken under inläggen vilken skit som helst är välkommet, nödvändigt eller ej struntar jag i- anonymt eller inte spelar ingen roll men..!! SKRIV NÅGOT :)!! För det är skit roligt att läsa era kommentater och det taggar mig till att skriva ännu mer!!  Jag hoppas ni fortsätter komma tillbaka och jag Hoppas NI gillar den!!
Tycker Du jag saknar något, så ge förslag på något ni hade tyckt varit kul om jag skrev om eller om så bara en smiley.
Puss Tjing på er - LOVE YOU ALL!!! jippiieee!! :) ♥ - Tanja

Kommentera Här!
Postat av: Catrin

grattis:)läser varje dag

2009-06-25 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0