Only Me!!

Nu e det dags, nu e det slut. No moore tjat..no moore önskan, no moore inbillning om att jo snart ska vi..nej nej.
Nu är det JAG bara JAG och endast JAG. Tiden är kommen, klockan har slått och Tanja GÖR....
Har vetat men inte slått slag i saken, men nu gör jag...nu e det dags för MIG...ingen annan, förutom när jag vill,när jag har lust och när JAG har tid över.
Det kommer säkert inte bli bra, men JAG kommer må bättre, o så länge JAG gör det så spelar det ju ingen roll.varför gå och må dåligt över något ingen annan verkar göra..
Man kan inte ångra nått man sagt, då får man tänka sig för först och säga det sen. För det någon säger till mig, det gör jag- inte halft- inte en tredje del...nej FULLT UT.. som vanligt.

SÅ....1...2....3...

Tillsagt gäller (eller som jag hade sagt om ni nu varit skåningar "tee sogt geller")!!!!!
Nu ska jag inte bara skriva om mitt liv- JAG SKA LEVA DET OCKSÅ

SÅ Nu- drar jag till Djurgården med Lina... för mina vänner-de är de bästa som finns!!!

Kommentera Här!
Postat av: Carin

Min blogg är nominerad att bli månadens blogg. Rösta gärna på mig! Jag är bidrag nummer 3.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10275849

2009-06-26 @ 22:13:58
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Jacob

d ska alltid handla om en själv.. u go girl =P

2009-06-27 @ 00:01:56
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: Lill-love

Hej min fina!

Jag läser din blogg

Du är störd. Haha

Kom och tänka på ditt gamla rum idag faktiskt.

Det ute i Tyresö. Med det lilla fönstret

Många roliga minnen från den lägenheten

Kollade nämnligen bilder från förra året. Har du alla dom? Annars borde jag skicka

Massa skoj!

Jag ville skriva att jag saknar dig

Och att vi ses snart

Puss Puss Puss Puss och stor Kram

2009-06-27 @ 13:34:50
Postat av: Lill-love

Igen.

Och jag kommenterade inte alls inlägget du har skrivigt

Men det tar vi en annan gång.

Puss Tan

Igen.

2009-06-27 @ 13:36:05
Postat av: tanja

Sv lill-love:) : hejj lilla pippifågelmin;)va kuuuul! ja jag vet att jag e störd men annars blir man ju tråkig:)Nej jag har inga bilder, för min förra dator kraschade ju så skicka skicka skicka!! hade varit skitkul o få:)men även om jag inte har jvar bilderna så minns jag minnena..hahah..säger bara TOAST- t-bird´s for life!(saknar dig också..va e en sommar i sthlm utan dig?)PUss o kärlek

2009-06-27 @ 13:43:40
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: tanja

sv: jo jag vet men ibland har man ju en tendens till att prioritera andra före-iaf när man e inne i sina rosa moln, och inte känner avgaserna typ:)hmmmm...puss

2009-06-27 @ 13:45:39
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0