Sen när....!!!!

Jag bara undrar en sak sen NÄR???kan inte hundar gå själv?

HAHAHAH detta e nog det konstigaste jag sett...jag kan förstå till en större hund kanske men som till en såndär mini-stoppa i fickan hund, kan man inte lika gärna stoppa dom just i fickan då...???eller sen när började man köra runt på dom i vagn ha?Kommer nog ta mig lite tid att smälta detta påhitt men jaja...hmmm... Min första tanke va åhh så bra för en stor hund, för det finns ju inga trolley´sar till stora hundar som det finns till små och i väldigt stressade situationer som på t-centralen eller pågång till flyg eller när det bara är allmänt svårt att kunna att alltid hålla sin hund ostressad och lugn. Då kanske detta kan va ett bra och smidigt sätt, bara att det är som en rullande bur där de kan känna sig trygga....
Så visst fine, till en stor hund, för man inte kan plocka upp dom från marken kanske, men för små hundar..herregud tycker jag iaf, det finns ju redan väskor, trolley´sar (ni vet sånna här små vagnar på 2 hjul typ som en liten golf- rull väska) men det e la min åsikt... sen kanske det kan kännas bra för de som inte kan få barn att ändå av någon annan anledning kan få köpa sig en hundvagn då istället för en barnvagn, men som sagt vad vet jag ...Jag hade nog bara blivit knäck om någon man mött på gatan kommit fram och sagt.. :- ÅÅÅÅHHH  HAR DU FÅTT BARN, det hade jag inte en aning om! och man isf måste svara :- Nej, alltså jag kan inte få barn ...och vi hade inte råd med att adoptera..så vi köpte en hund...därför denna hundvagn.

Vad tycker ni?eller e det bara jag som har som tycker detta e odd"?????

Ja jag ska inte tycka mer om detta.. dessa hittade jag iaf på www.beautydog.se
Nu ska jag och Amanda åka en sväng till Älmhult och ta oss en latte och träffa old friend´s..gonna be loveley..♥
Have a nice night mina blogglovers!! :) ♥ PÖSS "T

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0