Shopping!!!

Gud vilken hemsk shoppingdag..regn och rusk blåst och massa folk..lyckades "tyvärr" få med mig lite för mycket hem för min plånboks välmående men men..
 as I said..live for the day..
 
Jag tror vi va runt i varenda butik på hela drottningatan och flängde..visst fan e man tränad..men fan inte tränad på & shoppa..o tro mig det e en jäkla skillnad.
Hååårda danspass i timmar-fine! det klarar man galant. men shopping i timmar-OHHH NO.. 
fattar inte varför det e ju inte så att man e direkt aktiv,bara med att "väjja" från alla människor så man slipper bli omkull vält..ajja..
Nu ska ni få ta en titt i mina godispåsar!!.. WOHOOOOOOO!!! ;)      

hmmm...ja man kan allt undra vart jag handlade va?? :)hahha  
       
1:a godispåsen´s innehåll
    



    


























   Du
sch creme (Dove 39kr)
  Bronzing puder (Isadora 169kr)  
  Silverschampoo (Toni&Guy 120kr)
  Ansiktscreme (Nutrogena 60kr) 
  Mascara (MaxFaktor 155kr)
  Nagellack neonorange (Isadora 55kr)   

Så nu har jag hela serien Neutrogena,
dryga produkter, billiga och reducerar fantastiskt porer,finnar och allmänt oren hud, så den kan jag varmt rekommendera er om ni har små eller stora "problem"
, har själv provat det mesta och många dyra, men dessa är de bästa och på kort tid. Kan ju förklara lite vilka prod. det e  just jag har.Från väster;
1. Make-up Remover- Alltså sminkborttagnings medel:) (ca 120kr)
2. Wash-Mask - Rengöringtvål (dag och kväll), kan även användas i ett tjockare läger och användas till ansiktsmask!   (ca 12Okr)
3. Moisturiser- Ansiktscreme (dag-kväll) som även bleker märken av finnar blemmor till en jämn hudton och rengör porer. (ca 60kr)
Finns att köpa på Apoteket eller Åhléns
   
2:a godispåsen´s innehåll

Vitt draperat linne,  i halvt-genomskinligt-halvt-glansigt viskos.  Från Zara (80kr)
Neon Orange linne med ultra glans i 100% polyester. Från Zara (80kr)

3:e godispåsen! wooohooo!!!

???????Någon som kan lista ut va det skulle kunna vara i den sista godispåsen??????  :)
Ni borde ju kunna lista ut det om ni hängt med i svängarna (eller inläggen...hmmm.:)
???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Nu är det dags för det jag älskar mest...på tv alltså.. Design Simon och Thomas..vad fan hade man inte gjort för en pratikplats hos dom..ALLT!!!!!Det e kärlek..O så ska det tilllagas lite mat-får se vad mästerkocken och mamma får ihop för underverk ikväll.
Vi Hörs senare ikväll mina "små" kycklingungar :P     / PUSS!!! "TJ



Kommentera Här!
Postat av: Anonym

asså om man väl börjar, d går fan inte o sluta..! gosh!

ja vill gärna dricka massa vin på härlig äng i sommar.! ;P

2009-06-04 @ 21:42:02
Postat av: tanja

hahaha.. Nje jag vet visst e det illa!?? låter ju inte fel.en ultimat mysfaktor. Vilken äng ;)?let me know!!!!:)

2009-06-04 @ 22:08:06
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0