Telefon - Intervju...


Gooooooogmoooornig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(min mamma har nu åkt hem...snyft..., fick fiiina blommor av henne igår, för att jag "nu" kommer vidare med my dream" of a dancer...började gråta..mm..illa kanske..men äkta..)
Så nu har jag suttit it telefonen och haft en intervju på en timma men Titan television, till den där tv-serien jag snackat om- gick excelente...de skulle höra av sig på måndag eller tisdag igen nästa vecka...så då återkommer jag om detta dilemma..haha men fan vill man verkligen bli B-kändis eller kanske tom C-kändis...hmmm...
Sen e ju frågan ska man isf va ha sådär överdrivet många olika käslo"svallnigar "som alla i dokussåpor har..hahah
kan ju riktigt se några fina exempel framför mig!.. så här osminkad, o inte borstat håret sen igår.. ja man kan ju inte påstå att jag inte bjuder på mig själv iaf ... (lägger upp mina fin fina ex om någr timmar för nu måste jag tydligen åka med malin till stan. LATTE!!!!!!
Tjo Ko - Dags att hoppa i en liten sko - pöööööösss



Kommentera Här!
Postat av: Jacob

d spelar ingen roll om du blir b lr c kändis för du ska ju bo i tyskland i tre år.! =)

2009-06-11 @ 01:26:38
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jo iofs det har du ju rätt i.. :) kan se framsidan på se&hör..:- Tanja bryter ihop och flyr till Tyskland!!! hahahah <3

2009-06-13 @ 01:18:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0