Tut Tuuuuuuut!!!!.........

Så då sitter man på Sj´s X2000 som ska ta dig från Hässleholm till Stockholm med beräknad ankomst 20.39...
Hade ju som vanligt bokat 2 biljetter (en student, en barn 0-6år) så vovvsis får större plats på golvet..plus att jag kan ligga ner hela vägen och vräka ut mis såklart. Idag va det 3 "bestar" (med det menar jag jakthundar-stooora- större än loke)  inom 1 meter vardera+min varg då. DÅ kommer det fan i mig på en gumma/tjej på tåget och sätter sig mitt emellan oss fyra med våra hundar( kunde inte se om hon va 17 eller 40..helt sant..väldigt märkligt) gissa vad hon hade med sig?? EN KANIN!!...För det första..
Vem fan har med sig en kanin?ha?-Ja hon ,det förstår jag väl nu..men ..ja men..nej förresten skitsamma..
Men nu till det vilktiga..
Vem FAN TAR UT SIN KANIN UT UR BUREN,??? när det sitter tre hundar och slickar sig runt munnen????
jag fattar inte?? varför? alla vi med hundar med oss bara tittade på varandra som att : -Ja skyll dig själv om den hoppar ur din famn..då blir det tidig lunch för vissa!!'
nej gud, hade det varit jag hade jag ju satt upp den på hatthyllan så den va säker men no no..
När ska man sluta förvånas...not 2day..

-Jag imorse:-Loke vi måste gå upp nu klockan är halv tolv!
Hans svar blev:- -Veeeeoooomjjie!! och fram kom han, och denna fina bild fångades. E han född trött? lill-stora grävlingen :)..naaaaw♥


Dags att slå ihop denna apparat:) hörs senare pippifåglarna mina!!!! / Tanni




Kommentera Här!
Postat av: Jacob

vem tar ut kaninen ut buren.. for real.. kinda freaky i must say.!

2009-06-23 @ 23:42:44
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

sv: ja jag veeeet! inte bara det hon matade sin kanin heeela tiden + att hon skulle ge den vatten, vet du vad hon gjorde då, hon hade med sig en pet flaska, så hon skruvade av korken på den (en sån kork rymmer ca 1 cl ) och hällde i några droppar vatten i den och spillde självklar ut det, så hon försökte igen, och lyckades behålla denna 1 cl i korker och satte in den i buren, menar hallåå-hon va på tåget i ca 2,5 timme, inte så att den dött av törst under resan direkt, sen plockade hon fan i mig upp ett salladblad ur handväskan också..ja herregud vilket mysko människa :)hahah

2009-06-24 @ 10:48:53
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: tanja

oh efter mycket tittande på denna kvinna insåg jag att hon va inte 17 hon va runt 40 (och inte handikappad på något sätt, (vilket vi alla nog trodde) bara väääldigt udda..

2009-06-24 @ 10:50:35
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0