Himmelskt....

Idag for vi iväg med Ann, Elvira, Sussanne,Emmy och våra mammors kompis in i skogen...efter många bulor i "häcken" på alla grusvägar blev det först blev ett stop ute bland fåglar och lövskog,på ett café som nyligen öppnat, men som jag inte förstår hur någon hittar till, men de gör de...Där tog vi varsin våffla och kaffe i den stekande solen..
Vi fortsatte sen till Anette´s hus (dvs mammas o Ann´s kompis)där vi tog en skogspromenad med alla våra 7 vovvar vi tagit med oss för att sen bara sitta och..ja avnjuta dagen fram tills nio ikväll..jag låter helt enkelt bilderna tala för sig själv..

Allts, finns det någon snyggare hund?

Inget självmord pågång, det va endast brist på mindre vattenskål för miss sneaky eye:)

Kan jag flyga med mina öron?

Finns det något underbarare än ett båthus? (dvs hus som är byggt på pålar i vatten, och har vatten runt sig överallt?nej det finns det inte!!)

Min kärlek..tror jag tog 1 miljon bilder idag, men man vill ju inte tråka ut folk ;)
Så jag har haft en helt underbar och stillsam dag ute bland endast mygg..och utan täckning på mobilen, med del av släkt och vänner, men underbart e kort för imorgon bär det av till Stockholmo igen. Packa väskan, asa mig till Hässleholm...för att sen sitta och invänta "stirret" som ligger framför mig på T-centralen....men sen samtidigt så finns där en väldigt saknad person som tar emot mig när jag kommer fram.. ♥om inte annars blir det smisk! :P

Så efter detta ...har det.. slunkit ner pyttipanna och det har solats solarium och en "shella" vandring, nu e det bloggish dags, och när detta e klart är det sovish time...Jag bloggar mer imorgon bitti och på tåget mina älskingsnötter!!!
Hoppas ni haft en lika himmelsk dag som jag där ute i cyber världen..
ET from home is now leaving space
!!!  / Tan © 

Kommentera Här!
Postat av: Carin

Ett gott skratt får du, om du kollar mina videoupdate´s, lilla snigel!

2009-06-22 @ 10:04:45
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: tanja

sv: okidoks...will do:)

2009-06-22 @ 12:04:55
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0