Vad har jag gjort idag?

Jag har inte gjort ett skit, inte ens gått utanför dörren för att jag inte orkat..varit såååå Bakis. Plus att jag ser ut som en alien i ansiktet, för det som var sååå brunt igår när vi var ute, har nu gått över till "gädda" ja...alltså, jag fjällar som en gädda. men nu på kvällen har det gått över till en ny fas..som jag väljer att kalla "avdragbar ansikts mask" jag ser alltså rent ut sagt FÖRDJÄVLIG ut!. hela pannan ä som en bananskids, med bortdragna hudremsor till höger och vänster-Visst låter det fräsht?...
Jag va på Josephina igår, som ligger vid djurgårdsbron, med Lina och Anna hade verkligen en skit trevlig kväll och träffade massa trevligt folk, kändes som om jag va i göteborg för alla va verkligen så sociala, tom bättre än göteborg. Och det va först gången jag var där men måste säga att det stället är nr 1 på min utelista i Stockholm. Så jäkla bra och stort och mysiga ja allt man vill ha. Och inte nog med det, det va snygga människor överallt, och det e inte ofta det huvudsakligen är det när man går ut men där va de det. Kände som jag gått in i en Se &hör tidning eller nått.uppsadterar med pic´s imorgon (e för trött för det nu så här 03 på natten..)

Ikväll tog jag och Loke en mini-roadtripp till statoil, skulle handla lite godsaker tänkte jag, vad händer då--Jo mitt kortköp medges ej...Ööööö jag bara -Va? skojjar du med mig...det ska ju vara alla mina skattepengar på det kortet..så vi testade igen men det funkade inte..så jag fattar ingenting.
Jag hade ju det kortet med mig ute igår, men inte fan inhadlade jag 10 helrör sprit direkt, kanske tio drinkar eller nått men fan inte helrör..och så mycket pengar skulle det vara på det kortet..så om någon jävel på josephina tryckt två nollor mer vid något drink köp, så kan jag ju säga att den där nr 1 placeringen försvinner illa kvickt!.. Så detta måste kollas upp för lite panik jag har över detta just nu kan jag ju säga..menar herregud, räkningarna ska ju betalas imorgon...Återkommer om detta när jag kommit in banken mån morgon, nått knäppt måste ju ha hänt, för annars får jag nog hänga snöran om halsen...

Nej nu ska jag hoppa i sängen med Loke för min pojkvän har beslutat sig att befinna sig 30 mil härifrån tills på måndag. Så -skyll dig själv, det e då inte mitt fel att du får din kudde full med hundhår, hade du varit hemma hade det inte hänt!...blää på dig:)
Men som man säger- när du stänger dörren öppnas ett nytt fönster

Godnatt mina hjärtan vi hörs imorgon bitti♥  Natti "Tanja

Kommentera Här!
Postat av: Lina

Haha snygg bild på mej gummz. Tack ! Mohahah

2009-06-28 @ 21:25:16
URL: http://linasbubbla.bloggspace.se
Postat av: tanja

SV: DEN E JU UNDERBAR:) FÅNGADE ÖGONBLICKET OCH DU KÄNSLAN !!HAHAH :p

2009-07-01 @ 12:53:28
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: tanja

SV: DEN E JU UNDERBAR:) FÅNGADE ÖGONBLICKET OCH DU KÄNSLAN !!HAHAH :p

2009-07-01 @ 12:53:28
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0