What a fuck is up with these 2 day´s??

Alltså..ja NU e det fan i mig mycket som snurrar i mitt "lilla" huvud....

Jag & Malin åkte in till Kulturama i förmiddags för att kolla upp så jag fick ta CSN för dans utbildningen i Tyskland (den 3-åriga jag skrev om igår..) Och efersom det va just detta som gjorde att jag inte va riktigt så glad som jag borde varit igår, men blev idag eftersom jag fick klart IDAG på att det va inga problem..
Då satte sig en "kommande tysk" Tanja på tunnelbanan igen och tänkte.. herrejävlans nu händer verkligen detta...
Sen drog jag och Malin vidare, gick in på Telenor i någon timma och kom ut med en Iphone (Malin då alltså.. inte jag ...jag spottar inga pengar nu direkt:)..
Sen va jag hungrig så jag tog mig en flottig gyros i tanken på hur proffesionellt nyttig man antagligen måste vara de näst kommande 3 dansanta åren... 

Malin med sin nya beeejbiii..har nog aldrig sett en lyckligare människa över en telefon..
Å glädje skriken håller fortfarande i sig såhär 2 timmar senare..jepp :)

Dinner for 2??...flottigt värre..men ner slank den

Så...sen satte vi oss på tuben och åkte hemåt..båda liiite gladare och lite förvirrade (..allt som vanligt alltså..)
Då ringer min mobil...
Jag såg tel nr... tänkte bara OHH SHIT NO....Då säger en tjej.. :- Heeej Tanja jag ringer från Titan Television.. jag tänkte bara säga att vi har valt ut nu och vi gillar dig jätte mycket, så vi tänkte bara kolla om du fortfarande är intresserad av att vara med i tv-serien..dvs om du har hela juli ledigt... hmmm..(jag bara what a fuck!!!)..
Jag sa ju klart ja..men menar jag -JA??..ÖÖÖÖ..jag bara undrar...även om allt nu inte kunde bli bättre egentligen, så hur i helvetika ska jag hinna med allt? Läget ser ju faktiskt ut såhär nu:-
1. Ordna så jag kan ha någon som vill hyra min lägenhet för bara juli månad
2. Fixa så någon vill hyra min lägenhet i andrahand under iaf ett års tid from augusti -09 till september -10
3. Kolla om någon kan ta hand om min hund under hela Juli månad
4. Fixa lägenhet i tyskland innan Augusti
5. Flytta klart till tyskland innan Augusti
6. Få in pengar någonstans ifrån, under Juli-Augusti

Sen är det säkert 83744562382020 saker till jag måste lösa men detta e de problemen jag ser just nu...

SÅ KAN DU/ VET DU NÅGON SOM BEHÖVER LÄGENHET ELLER KAN HJÄLPA MIG LÖSA NÅGOT AV DETTA  PÅ MIN LISTA SÅ HÖR AV DIG!!!!  
Alla förslag och idéer är välkomna och då menar jag ALLA!!♥

Ska jag behöva välja mellan ett tv-gigg och en grym utbildning??..
Fan båda sakerna är ju en "Once in a life time chance" .... ÅÅHHHHHH!!
MAYDAY MAYDAY!!  /"T

Kommentera Här!
Postat av: Anonym

tja Tanja.

Kolla med min brorsa om han är intresserad av att hyra din lya:)



Hoppas allt är bra med dig!



Kram Jönsson

2009-06-09 @ 19:13:06
Postat av: Jacob

ja tkr du ska göra båda.. ja läste att om d e tv4 du ska va me i så satsar dom tydligen rätt så rejält på dom där nya dokugrejrna iår! D finns typ alltid folk på ackis som vill ha lägenhet..sätt upp lappar där lr nåt.. i o för sig e d ju sommarlov där nu hmm.. pöss!

2009-06-09 @ 20:55:19
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: tanja

sv: Ok ja det ska jag göra då...:) thanxs!!Krama

2009-06-09 @ 22:43:39
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag vet inte jake..fick för mig att det va på 3an eller 5an men vet ju som sagt inte föör mycket om någonting, ens vad det e för något heller ännu så.. :) ja frågan e ju hur man gör med "placet" kommer du på någon så let me know!aaaaight??puss

2009-06-09 @ 22:45:40
Postat av: tanja

SV: ja jag vet inte jake..fick för mig att det va på 3an eller 5an men vet ju som sagt inte föör mycket om någonting, ens vad det e för något heller ännu så.. :) ja frågan e ju hur man gör med "placet" kommer du på någon så let me know!aaaaight??puss

2009-06-09 @ 22:46:10
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0